Xfree - překreslování oken při přepnutí na jinou plochu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Březen 31 11:34:02 CEST 2004

Dobrý den,

mám problém s Xfree kdy se mi renderuje znova obsah všech okýnek (což
třeba u ICA klienta přes gprs hodně vadí neboť se obnovuje třeba i
několik minut). Stejně tak, když je pod jiným oknem a dám ho do popředí,
či přetahuji okno nad ním, tak se mi obsah okna co je pod přetahovaným
neustále renderuje znova a nezůstává v žádnem bufferu a dělá nepěknou stopu.

Jenže mi to tak nedělalo od začátku, prostě nekdy mi to tak najednou
začalo dělat, možná jsem něco rozvrtal v nastavení v konfigu Xů, ale
fakt nevím co.

Wokenní cestou EIA (erase+install again) se mi jít nechce, vždyť mám tuxe!

Mám MDK 9.1 updatovaný, dělalo mi to jak s původními KDE 3.1.0, tak i s
klubovým KDE 3.1.3. Když si spustím KDE pod nově vytvořeným uživatelem
na jiném displeji (F8), tak to dělá taky. Dělá to však i gnome pod zase
jimým  uživatelem, takže předpokládám bude to záležitost Xfree.

Děkuji za pomoc i případná nakopnutí ;-)

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!