Xfree - překreslování oken při přepnutí na jinou plochu

Středa Březen 31 11:56:37 CEST 2004

On Wed, 31 Mar 2004, Jaroslav Lukesh wrote:

> mám problém s Xfree kdy se mi renderuje znova obsah všech okýnek (což
> třeba u ICA klienta přes gprs hodně vadí neboť se obnovuje třeba i
> několik minut). Stejně tak, když je pod jiným oknem a dám ho do popředí,
> či přetahuji okno nad ním, tak se mi obsah okna co je pod přetahovaným
> neustále renderuje znova a nezůstává v žádnem bufferu a dělá nepěknou stopu.

X umi dve veci: save under (X server ulozi obsah oken, co dane okno
prekryva, hodi se na menu a pop-upy) a backing store (uklada se primo
obsah daneho okna). Jestli se to pouziva, to zalezi 1. na globalnim
nastaveni pomoci prepinacu -bs a -su (o tom, jestli to lze nastavit nekde
v XF86Config, nevim), 2. na tom, co si vyzada sam klient (protoze ten
sam nejlepe vi, jake povahy to okno bude).

To, ze se to chovani znicehonic zmenilo, je dost divne.