Xfree - překreslování oken při přepnutí na jinou plochu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Březen 31 14:25:24 CEST 2004

Pavel Kankovsky wrote:

> X umi dve veci: save under (X server ulozi obsah oken, co dane okno
> prekryva, hodi se na menu a pop-upy) a backing store (uklada se primo
> obsah daneho okna). Jestli se to pouziva, to zalezi 1. na globalnim
> nastaveni pomoci prepinacu -bs a -su (o tom, jestli to lze nastavit nekde
> v XF86Config, nevim), 2. na tom, co si vyzada sam klient (protoze ten
> sam nejlepe vi, jake povahy to okno bude).
>
> To, ze se to chovani znicehonic zmenilo, je dost divne.

Nevim, bylo to v obdobi, kdy jsem se s Linuxem coby desktopovym OS
teprve seznamoval, takze fakt nevim co jsem mohl podelat. Ale do kongigu
Xfree jsem tenkrát ještě nehrabal, do něj jsem hrabal teprve až mi to
začalo dělat.

$ xwininfo

   Backing Store State: NotUseful
   Save Under State: no
   Map State: IsViewable
   Override Redirect State: no

Netusite jak toto (a hlavne kde) změnit?

Jak jsem se dozvěděl, tak backing store není doporučeno používat (žere
mnoho paměti - ale to by mi zas tolik nevadilo, mám 640M - ikdyž...
někdy i to je málo) a ani není standardně v Xech povoleno.

Jenže jak povolit zbytek?

Když X server spustím na jiný display (F8) s příkazem: startx +bs +su
-wm -- :3, tak se to i s tou opšnou doporučenou panem Houstkem v configu
chová pořád stejně (tedy pokud kvůli tomu nemusím restartnout i ty Xy co
mi jedou teď).

Mimochodem, objevil jsem log Xfree ze dne kdy jsem to nainstaloval, taky
tam se píše že backingstore nejede. Jenže o save under nikde ani zmínka.

Děkuji,

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!