Xfree - překreslování oken při přepnutí na jinou plochu

Středa Březen 31 14:57:15 CEST 2004

On Wed, 31 Mar 2004, Jaroslav Lukesh wrote:

> $ xwininfo
>    Backing Store State: NotUseful

To znamena, ze dane okno o backing store nepozadalo.

Zmenit se to da pouze upravou programu (nebo dane knihovny)... ne kecam :)
...lze to tech oken nastavit zvenci (napr. to umi nektere window managery,
ale spis ty archaictejsi, treba fvwm a AppsBackingStore).

> Jak jsem se dozvěděl, tak backing store není doporučeno používat (žere
> mnoho paměti - ale to by mi zas tolik nevadilo, mám 640M - ikdyž...
> někdy i to je málo) a ani není standardně v Xech povoleno.

U lokalnich klientu je to skutecne vetsinou zbytecne a zere to pamet a
nakonec i cas procesoru. Ale u vzdalenych klientu to muze byt smysluplne
(ovsem u hodne vzdalenych je asi na miste za take zajimat o LBX).

> Když X server spustím na jiný display (F8) s příkazem: startx +bs +su
> -wm -- :3, tak se to i s tou opšnou doporučenou panem Houstkem v configu
> chová pořád stejně (tedy pokud kvůli tomu nemusím restartnout i ty Xy co
> mi jedou teď).

Obavam se, ze ty parametry nedavate startx dobre, protoze parametry
serveru patri az za --. Ja jsem to ted zkusil a bez cehokoli mi to do logu
pise, ze backing store disabled, s +bs to pise, ze enabled.