Xfree - překreslování oken při přepnutí na jinou plochu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Březen 31 17:05:57 CEST 2004

Pavel Kankovsky wrote:
> On Wed, 31 Mar 2004, Jaroslav Lukesh wrote:
> U lokalnich klientu je to skutecne vetsinou zbytecne a zere to pamet a
> nakonec i cas procesoru. Ale u vzdalenych klientu to muze byt smysluplne
> (ovsem u hodne vzdalenych je asi na miste za take zajimat o LBX).

No me slo hlavne o toho ICA klienta. Pres gprs je to utrpeni, odezva
3-20 vterin.

> Obavam se, ze ty parametry nedavate startx dobre, protoze parametry
> serveru patri az za --. Ja jsem to ted zkusil a bez cehokoli mi to do logu
> pise, ze backing store disabled, s +bs to pise, ze enabled.

Dal jsem
	startx -- :3 +bs
a nejenze se to chova porad stejne, ale i xwininfo i /var/log/Xfree86
cassove odpovidajici log mi rika ze backingstore disabled.

No nic, ted uz vim co hledat, potrapim gogola. Otazkou vsak je, co bylo
prvotni pricinou zmeny.

Hral jsem si i s konfiguraci vzdaleneho pripojeni (mandrake na to ma
krasny natroj), nevim jestli to bylo v te dobe zmeny, ale zkusim popatrat.

Muzete mi kdyztak prosim poslat

/etc/X11/Xf86config.4
/etc/X11/Xf86config

pripadne dalsi, ktere by na to mohly mit vliv. Mam sice Nvidia GeForce2
MX 32MB, ale predpokladam, ze to nebude ovladacem grafiky, cili ze by mi
to delalo at bych tam dal cokoli.

Kdyby vas nekoho neco napadlo, ozvete se, dekuji

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!