FileManager pre Linux

Petr Baum petr na baum.com.au
Neděle Květen 2 01:03:49 CEST 2004

On Sunday 02 May 2004 03:26, Peto - www.lentus.sk wrote:

> * vlastnosti porovnatelne s Total Commander 6.03 (minimalne 5.51) [AFAIK
> ziadne nahrada pod Linux neexistuje - aj preto kladiem otazku do
> konfery, nie googlovi - ten mi za pol hodiny nic kuzelne nevykuzlil ;) -
> avsak silno dufam, ze sa mylim]

Když jsem přecházel z Woken na Linux měl jsem stejný problém - jak nahradit
WC/TC . Používám Krusader 1.3 a v mnoha směrech je stejně dobrý, v něčem je
lepší, řada funkcí mu ovšem proti WC/TC chybí. Ty co jsem potřeboval nejvíc
jsem nahradil skripty - záleží na tom, co bude chybět Vám.

Jinak souhlasím, že nic výkonnějšího v podobném provedení není - ovšem WC/TC
nasadil laťku hodně vysoko.

Petr

--
<petr na baum.com.au>