FileManager pre Linux

Anti.Trust antitrust na centrum.sk
Neděle Květen 2 23:37:15 CEST 2004

Petr Baum wrote:

> Kdyz jsem prechazel z Woken na Linux mel jsem stejny problem - jak nahradit
> WC/TC . Pouzivam Krusader 1.3 a v mnoha smerech je stejne dobry, v necem je
> lepsi, rada funkci mu ovsem proti WC/TC chybi. Ty co jsem potreboval nejvic
> jsem nahradil skripty - zalezi na tom, co bude chybet Vam.
>
> Jinak souhlasim, ze nic vykonnejsiho v podobnem provedeni neni - ovsem WC/TC
> nasadil latku hodne vysoko.

Dik, akurat som previedol "prvu sadu testov" a nevyzera to zle.
Najviac mi vadi:
1. aj po znacnej optimalizacii prilis pekny (=rozptylujuci a ja xcem
pracovat, az budem mat cas pustim si MP3/SH2/DoD/citanie
dokumentacie/film ...)

2. nenasiel som sposob ako ho prinutit na keyboard_shortcuts z TC - asi
sa budem musiet preucit a bude to dost bolestive
+treba zaujat aj trochu iny system myslenia pri ovladani ^ este k tomu
zmena Win_fs vs ext3/hocijaky_iny_linux_fs

Ale nejako to prezijem.

AT

PS: Nema MC nejaku graficku nadstavbu?
[aj ked v KDE nad nim velmi neuvazujem]

PPS:
V com je kodeny Krusader? Bude problem ho spojazdnit napr. pod GNOME, ci
WM al. Ice?
Aby som nebol viazany na KDE (obavam sa negat. odpovedi :|).