squid - nektere stranky se nezobrazi - SOLVED

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Neděle Květen 2 20:44:30 CEST 2004

On Sun, 2 May 2004, Peto - www.lentus.sk wrote:

> Cize rada, kt. bola uvedene je IMHO nedostatocna, lebo userovi (stara
> zaba :) - Ahoj ;)) to po restarte asi nepojde. (IMHO oldfrog si to vie
> nastavit, ale ktosi, kto bude citat archiv konfery ...)
>
> Inak ja som to riesil "odkompilovanim" v kerneli - pri najblizsom upg.
> kernelu.

Neberte to osobne, ale pro vetsinu lidi, kteri jsou zvykli pouzivat mozek,
tak rada byla zcela dostatecna. Pridat jedno echo do startup skriptu mi
pripada jako relativne snadno pochopitelna i realizovatelna operace
(minimalne v porovnani s kompilaci kernelu).

Navic mate sysctl.

-- Honza Houstek