squid - nektere stranky se nezobrazi - SOLVED

Anti.Trust antitrust na centrum.sk
Neděle Květen 2 23:23:10 CEST 2004

Jan Houstek wrote:

> Neberte to osobne, ale pro vetsinu lidi, kteri jsou zvykli pouzivat mozek,
> tak rada byla zcela dostatecna. Pridat jedno echo do startup skriptu mi
> pripada jako relativne snadno pochopitelna i realizovatelna operace
> (minimalne v porovnani s kompilaci kernelu).

neberiem :)

Skor mi islo o to, ze 1. som sa xcel uistit, ze /proc ozaj nepomoze (po
restarte) a 2. je to takto "istejsie" aspon pre bezneho usera (nie
oldfroga), ale tu som zas prehliadol, ze bezny user ma mozno problemy s
kompilaciou a sysctl je istejsie.

> Navic mate sysctl.
Tu sa priznavam, ze ja sam pred par mesiacmi som napr. o tomto rieseni
nevedel.

> -- Honza Houstek

Bru noc
AT