zaloha dat

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Květen 3 09:51:55 CEST 2004

> jaktoze to pri statni zakazce doprxxxe neni o financich? Kdyz
> vidim, ze je to i za moje dane, tak laskave vycvicte cloveka
> na vymenu tech HDD v suplicich, nemam zajem platit nejaky
> luxus s paskovou knihovnou.

saaafra, to dufam nemyslite vazne. ked je to za statne prachy, nech je
to aspon poriadne. ta paskova mechanika zas az tolko nestoji. setrit
treba, nech to stoji co to stoji? to potom namiesto betonovych mostov
staci prehodit cez rieku kus dreva, alebo este lepsie, dat tam plt
(vor),
este sa aj vytvori jedno pracovne miesto... majte rozum. ked tie peniaze

nezoberie dotycny, zoberie ich niekto iny, a pouzije ich na skutocnu
kravinu. ako nedavno, na napalovacky do kazdej workstation peniaze boli,
ale na ups-ku pre server nie. vy ste este nedodaval pre statnu spravu,
ze?
:o)