sdileni pripojeni internetu

xnet xnet na chw.cz
Úterý Květen 4 07:54:51 CEST 2004

bez brany vam to jinak nez naprimo komunikovat nebude.
zjednodusene receno, na branu se posilaji pakety, ktere jsou urceny
komukoliv ve vnejsi siti. brana si pakety preroutuje a posle tam, kam
maji jit. ale pokud brana nastavena neni, pakety nemaji kam jit a
vraci se chyba. pro vas bude v tomto pripade idealni nastaveni:

pc(winxp):
eth0 - inet
wlan0 - 192.168.0.1/255.255.255.0

ntb(lin):