raid lilo

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Pondělí Květen 3 12:02:59 CEST 2004

Uff, to je sila

> [...]
>
> The following packages have been deprecated, and may be removed from a
> future release of Fedora Core:
>
> * devlabel -- udev is the recommended solution
> * kinput2-canna-wnn6 -- IIIMF is the recommended input method
> * licq -- Equivalent functionality present in other applications
> * lilo -- GRUB is the recommended bootloader
> * miniChinput -- IIIMF is the recommended input method
> * nabi -- IIIMF is the recommended input method
> * ncpfs -- No longer part of Fedora Core profile
> * skkinput -- IIIMF is the recommended input method
> * xcin -- IIIMF is the recommended input method

Developeri asi vedia preco, ale IMHO (porovnal som cca pred rokom a pol)
  *funkcne* nemal grub pre lilom ziadne vyhody/prednosti.

Zmenilo sa nieco vyrazne?
Moje poznatky a hlavne skusenosti su totiz take, ze ked je "cosi
posahane", tak grub vyzera pekne, ale sa z toho po*, kdezto "skarede
lilo" [kdesi som cital, ze sa da "po-grafi-ctit" :) - nezaujimal som sa
vsak dalej o to] to zmakne ...
(viac drobnych zadrhelov, presnejsie si nespominam)
Este dodam, ze opacnu skusenost som nemal (grub lepsi ako lilo).

AT