zaloha dat

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Květen 3 16:49:06 CEST 2004

> <flame=off> :-)
> 	Kolik komu odeslo za pet let disku ? Staci mi percentualne, ale s
> prihlednitim k typum (IDE, SCSI).

SCSI :
======
V serverech jeden (Seagate ST34371W)  po cca 6-ti letech
provozu, celkem z osmi - tedy 12,5%
Zajímavé je, že tento disk nebyl v RAID poli a skoro vůbec se na
něj nepřistupovalo (sloužil na dočasné soubory, které ale tak
nějak nevznikaly). Server Siemens-Nixdorf Primergy 500, systém
UW 2.1.3

IDE :
=====
Na stanicích 3x 10GB a menší (pár let staré), 1x 40 GB + 3x 80
GB (prakticky nové) - celkem 7 z cca 110, tedy cca 6,3 %
Na stanicích běhaly převážně Win98.

SATA :
======
Na domácí stanici (RH) na sklonku loňského roku po14-ti dnech
provozu 2 ks SATA 160 GB ze dvou - úmrtnost 100 % (původně jsem
podezříval špatný binární ovladač od Promise, ale ty disky
odmítaly komunikovat i v jiné bedně s WinXP a po výměně to šlape
jak hodinky - takže za to nemohlo ani jádro ani ovladač od
Promise, ale asi jsem natrefil špatnou sérii).

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s