zaloha dat

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Pondělí Květen 3 14:43:58 CEST 2004

<flame=off> :-)
	Kolik komu odeslo za pet let disku ? Staci mi percentualne, ale s
prihlednitim k typum (IDE, SCSI).

	Zda se mi totiz, ze RAID-6 je proti RAID-5 + intelidentni :-) spravce
zbytecne. Mne odesel zatim jediny disk, a to behem cca prvniho mesice
(prestoze byl SCSI :-). Ostatni jsem po peti az osmi letech menil
preventivne, pripadne z duvodu nedostatku kapacity (nekdy i driv :-).

	Ales