DNS : connection timed out; no servers could be reached

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Květen 4 11:30:40 CEST 2004

V Po, 03. 05. 2004 v 22:39, l.barton na email.cz píše:
> Dobry den,
>
> rad bych pozadal o radu, nejsem uplny linuxovy zacatecnik, ale prave si tak pripadam.
> Instaluji novy server - OS Fedora Core 1 + aktualizace a nedari se mi rozbehat ani DNS :-/
Mozna zkuste uplne neco jineho, prave jsem se dost natrapil FC1 a pripojenim na internet.

Pingnete si na GW a nasledne na DNS server?

Ja jsem narazil na problem s inicializaci sitove karty 3com v kombinaci
s Fedora Core 1 a kudzu. Pokud by nefungoval ani ping, zkuste co
vypisuje 'mii-tool -vv' a pokud pokud jsou v registrech same nuly, bude
to asi ten problem. Pomuze vypnout startovani kudzu po bootu
chkconfig --level 2345 kudzu off

a restart systemu

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>