Automaticke sifrovani posty.

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Květen 5 08:17:40 CEST 2004

On 04. May, 04:08 PM CEST, Dusan Zatkovsky <zatkovsky na printsoft.cz> wrote 27 lines:

> Co tak naucit userov pouzivat pgp? To by potom musel byt podpisovany

Dobrý den,

tato věc nás (šiforvání mailů) momentálně zajímá, ale nevím, jak z toho ven.
Jde o to, že naši externí spolupracovníci mají např. Lotus Notes, nebo
Outlook a rády by používali pki7, my zase pgp, ale dohodli jsme se, že to pki
nějak v Linuxu (postfix a kmail nebo mutt) zprovoznime.

Mate nekdo prakticke zkusenosti, jak to pro mutt nebo kmail udelat? Rozumím
principu, ale utilit, které mi to umížní v Linuxu s mutt a kmail (pki7) jsem
pravda moc nenašel...

MK