Automaticke sifrovani posty.

Václav Ovsík vaclav.ovsik na i.cz
Středa Květen 5 09:41:45 CEST 2004

On Wed, May 05, 2004 at 08:17:40AM +0200, Martin Kamín ZULU wrote:
> Mate nekdo prakticke zkusenosti, jak to pro mutt nebo kmail udelat?
> Rozumím principu, ale utilit, které mi to umížní v Linuxu s mutt
> a kmail (pki7) jsem pravda moc nenašel...

Ja to pouzivam v muttu. Je potreba mit v ceste openssl. Openssl umi
delat smime operace (viz man smime z openssl). Kvuli tomu jsem musel
pouzit devel verzi muttu 1.5.x (ve stable to asi neni). (Zatim jsem
ovsem o zadnou postu neprisel a uz to pouzivam radove roky :-).
Kdyz uz jsem v tom byl, tak jsem mutt opatchoval, aby umel NNTP
a kompresovane foldery... No a pak uz staci vsechno spravne
pokonfigurovat. Tedy pripravit si nekam svuj certifikat + klic (tedy
predpokladam, ze mate uz nejaky vydany), cert duveryhodnych CA...
--
Zito