mozilla vs kmail

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Květen 5 18:45:58 CEST 2004

Dobrý den,

Tak nějak zjišťuji, že mnohými opěvovaná mozilla mi přestává vyhovovat.
Už dlouho, ale dneska to dostoupilo vrcholu a tak nějak si myslím, že
nástupcem by mohl být kmail.

Můžete mě někdo prosím shrnout zhruba, jak na tom oba mailery jsou?
Kmail mi připadá rychlý (hlavně je dobře integrovaný v kde, takže poslat
přílohu mailem z něj není problém), ale jak je na tom v reálném
nasazení, kdy vám chodí kolem 500-1000 mailů denně + tomu odpovídající
velikost nemazaného mailboxu (mám snad 40 mailboxů, některé mají i
několik hodně desítek tisíc mailů.

Děkuji,

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!