mozilla vs kmail

Jan Fuchs fuky na seif.cz
Středa Květen 5 19:09:19 CEST 2004

Ahoj,

05. May (Wednesday) v 18:45:58 CEST 2004, lukesh na seznam.cz napsal(a):
> Můžete mě někdo prosím shrnout zhruba, jak na tom oba mailery jsou?

Nejprve jsem používal Mozillu, byla moc pomalá, tak jsem přešel na
KMail, ale stále to nebylo ono, hledal jsem dál a našel Mutt. S ním
už jsem plně spokojen. Práce s ním je příjemná, rychlá, stále se vyvíjí,
nestalo se mi, že by neuměl to co potřebuji ani, že by něco nedělal
přesně tak jak chci tj. je výborně konfigurovatelný. Pro mě je ten NEJ.

To co jste požadoval umí Mozilla i KMail. Nejlépe uděláte, když si to
vyzkoušíte na vlastní kůži.

To co vyhovuje jednomu nemusí vyhovovat druhému.

     S pozdravem Fuky

--

 * Žádný program není bezchybný, dokonalý ani nejlepší, * Debian.cz *