mozilla vs kmail

Petr Balas petr-news na balas.cz
Středa Květen 5 20:06:48 CEST 2004

Jaroslav Lukesh wrote:

> Dobrý den,
>
> Tak nějak zjišťuji, že mnohými opěvovaná mozilla mi přestává vyhovovat.
> Už dlouho, ale dneska to dostoupilo vrcholu a tak nějak si myslím, že
> nástupcem by mohl být kmail.
>
> Můžete mě někdo prosím shrnout zhruba, jak na tom oba mailery jsou?
> Kmail mi připadá rychlý (hlavně je dobře integrovaný v kde, takže poslat
> přílohu mailem z něj není problém), ale jak je na tom v reálném
> nasazení, kdy vám chodí kolem 500-1000 mailů denně + tomu odpovídající
> velikost nemazaného mailboxu (mám snad 40 mailboxů, některé mají i
> [...]

kmail umi jak mbox tak Maildir uloziste zprav - doporucuji si pohlidat ze
zvolite Maildir. Jinak jsem prave vlezl do mailboxu s 6000 maily, chvilku
chroustal nove maily a pak uz reaguje rychle. Ale mailboxy mam na Courier
IMAPu (BTW vrele doporucuji udelat to take tak).
Vim o dvou operacich, kdy se kmail na chvili zasekne: stahovani velkeho
mailu ze IMAPu a stahovani noveho klice pres gnugp (pokud nepotrebujete,
tak nepovolit podporu sifrovani).

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)