mozilla vs kmail

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Čtvrtek Květen 6 09:13:48 CEST 2004

Petr Balas <petr-news na balas.cz> wrote:

> kmail umi jak mbox tak Maildir uloziste zprav - doporucuji si pohlidat ze
> zvolite Maildir. Jinak jsem prave vlezl do mailboxu s 6000 maily, chvilku
> chroustal nove maily a pak uz reaguje rychle. Ale mailboxy mam na Courier
> IMAPu (BTW vrele doporucuji udelat to take tak).

kmail som sa snazil nastavit pre zopar BFU a stale s tym boli v
kombinacii s maidirom problemy, hlavne ze trval na tom ze
maily z default adresara ~/Maildir/ bude kopirovat do svojho a nevedel
som nastavit aby posielane maily daval do maildiru na to urceneho, a
celkovo sa kmail choval nie velmi predvidatelne

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |