mozilla vs kmail

Michal Sviga dama na centrum.cz
Středa Květen 5 20:32:41 CEST 2004

Zdravim,
pouzivam Kmail stale. Jsem pomerne spokojen, ovsem pouzivam IMAP.
Rychlost je vyhovujici, bezne mam ve slozkach okolo 1000 zprav, v nekterych slozkach mam prez 5000 zprav.
Ale jak rikam, bezi to na Courier Imap.
Snad jen v kosi, ten je lokalni, mam 18 000 zprav. Nacteni trva asi 4 vteriny.

Jedina zasadnejsi vec, co mi vadi proti Mozille, je nemoznost ulozit vsechny prilohy e-mailu najednou.
V kmailu musim kazdou ukladat zvlast.

Stabilita je slusna, i kdyz mi asi 3x do mesice take spadl.
Integrace do kde je opravdu plus.

--
S pozdravem

Michal Sviga