mozilla vs kmail

Vaclav Lorenc valor na ics.muni.cz
Čtvrtek Květen 6 08:25:23 CEST 2004

On Thu, 6 May 2004 06:14:20 GMT, noro <noro na persoholic.org> wrote:

> Dobry
>
> ked tu tak vycvalujete mutt ako sa da narabat zo selektovanimi polozkami
> napriklad ked si ich chcem ulozit do nejakeho suboru.
> klavesa t mi spravu otaguje ale neviem nic viac s tym urobit
> verzia mutt 1.5.5.1i distribucia MDK 10 comunity

Urcite... mozna Vam bude stacit nastavit flag auto_tag, o kterem
dokumentace pravi:

auto_tag
      Type: boolean
      Default: no

      When  set,  functions  in  the index menu which affect a message
      will be applied to all tagged messages (if there are any).  When
      unset, you must first use the tag-prefix function (default: ";")
      to make the next function apply to all tagged messages.

Takze kdyz pridate do sveho ~/.mutt/muttrc (nebo ~/.muttrc) radek

  set auto_tag=yes

budou se veskere operace provadet bud nad aktualni (neni-li zadna zprava
vybrana), nebo nad vybranymi zpravami...

Operace ulozeni do souboru pak bude fungovat presne tak, jak
ocekavate... doufam :)

--
Vaclav Lorenc (http://www.fi.muni.cz/~xlorenc1) ----------------------------
:: Vzdycky jsem mel bud prilis formalni, nebo prilis zastarale signatury. ::