mozilla vs kmail

Jarda jarda na yucom.beREMOVE_THIS
Čtvrtek Květen 6 09:46:38 CEST 2004

Jaroslav Lukesh wrote:

> Dobrý den,
>
> Tak n?jak zji??uji, ?e mnohými op?vovaná mozilla mi p?estává
> vyhovovat. U? dlouho, ale dneska to dostoupilo vrcholu a tak n?jak
> si myslím, ?e nástupcem by mohl být kmail.
>
> M??ete m? n?kdo prosím shrnout zhruba, jak na tom oba mailery jsou?
> Kmail mi p?ipadá rychlý (hlavn? je dob?e integrovaný v kde, tak?e
> poslat p?ílohu mailem z n?j není problém), ale jak je na tom v
> reálném nasazení, kdy vám chodí kolem 500-1000 mail? denn? + tomu
> odpovídající velikost nemazaného mailboxu (mám snad 40 mailbox?,
> n?které mají i n?kolik hodn? desítek tisíc mail?.

> [...]

Pokud potrebujete gpg, tak starsi Kmaily neumely GPG/MIME (jen S/MIME
nebo jak se to), coz je otrava, protoze zakodovane zpravy pak chodi
do maileru s GPG/MIME jako prilohy a odpovedet na ne je docela porod.
Do novejsiho Kmailu se to snad dalo dobastlit pomoci nejakeho
(neoficialniho) pluginu ci co. BTW, mozna byste se mohl mrknout na
Sylpheed. Snad se vyvoj trochu pohnul a vypada ted vic k svetu a pri
trose stesti jiz neusekava radky za nekterymi znaky s diakritikou.
GPG v nem chodilo dost pekne, jen na MDK clovek musel stahnout a
zkompilovat radu pomocnych veci (popsano v nejakem instalacnim
howto). Jinak v jinde zminenem Muttu pry chodi GPG perfektne.