mozilla vs kmail

luc xxlucas na centrum.cz
Čtvrtek Květen 6 10:37:11 CEST 2004

Jaroslav Lukesh wrote:

> Dobrý den,
>
> Tak nějak zjišťuji, že mnohými opěvovaná mozilla mi přestává
> vyhovovat. Už dlouho, ale dneska to dostoupilo vrcholu a tak nějak si
> myslím, že nástupcem by mohl být kmail.
>
> Můžete mě někdo prosím shrnout zhruba, jak na tom oba mailery jsou?
> Kmail mi připadá rychlý (hlavně je dobře integrovaný v kde, takže
> poslat přílohu mailem z něj není problém), ale jak je na tom v reálném
> nasazení, kdy vám chodí kolem 500-1000 mailů denně + tomu odpovídající
> velikost nemazaného mailboxu (mám snad 40 mailboxů, některé mají i
> [...]
no ja jsem toho jiz dost vyzkousel a posledni situace je u me takovato:

Thunderbird 0.5 (0.6) >>>> vse co je velke a chodi toho moc. tzn. mail
listy linux na linux.cz a mandrake na mandrake.cz a hlavne news Mandrake
devel, ktere se mi ulkadaji na disk a v tuto chvili ten mbox obsahuje
95620 , pozn. ukladam cele zpravy nejen hlavicky. plus asi 15 dalsich
konferenci,,,,    cca do 1000 mail a 1500 news denne. Thunderbird to
zvlada v pohode, jenom na ten DEVEL cekam cca do 15sec. ale jak jsem v
nem tak v poho.

Kmail ten pouzivam na svuj privatni mail protoze mi tam chodi par mail,
je to pekny, prijemna integrace do KDE a ostatnima aplikacema. Puvodne
jsem myslel, ze celou postu premigruji do Kmail, ale testnul jsem se tam
naimportovani mandrake na mandrake.cz >> slozka s cca 20000 mail. >>> on to
sice ustal ale trva mu to hrozne dlooouho.

mam zkusenosti i s Evolution, ale delalo mi to jine ruzne problemky, tak
jsem od toho opustil. Mutt znam kratce, je vyborny, ale neja jsem
neprilnul k jeho vzhledu.

Zkus thunderbird, je dobrej podle me lepsi nez ten mail integrovanej v
mozille, choval se mi lip a trochu stabilneji a hlavne rychleji (coz
jsou sice me subjektivni pocity, ale necht...)

                                 luc