zaloha dat

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Čtvrtek Květen 6 20:15:29 CEST 2004

v clanku na nekoho (z nejake organizace) odvolava.
	Novinari jsou schopni uplne vseho a nemaji zadnou odpovednost. Napr. v
jednom clanku ve _vysoce_odbornem_pocitacoven_periodiku_ jsem se docetl,
ze napeti procesoru je 25 A.

	Je tady nekde pravnik ?

	Ales

PS: Mimochodem. Tohle ale uz je hooodne OT.