mozilla vs kmail

Jarda jarda na yucom.beREMOVE_THIS
Neděle Květen 9 11:47:25 CEST 2004

Jaroslav Lukesh wrote:

> ?e jsem tak natvrdlý, v ?em spat?ujete výhodu toho, ?e máte v
> adresá?i 100.000 soubor? s maily, namísto jediného 0,5 GB souboru
> .mbox s pármegovým indexem?

> 10 p?íloh najednou p?ijde opravdu málokdy...
>
> Mimochodem, umí sylpheed importovat maildir? N?jak jsem tam vid?l
> jen mbox import/export. Jinak vypadá velmi dob?e. Uvidím, jak se

Nejasejte predcasne. Mozna to opravili, ale Starsi verze Sylpheedu mi
usekavala texty za znaky s diakritikou. Tedy napr. kdyz mi prisel od
odesilatele Tereza Sedla'c"kova', bylo tam jen Tereza Sedla'. Podobne
to bylo i v textu zpravy, kde to pochopitelne vadilo mnohem vic,
protoze z radku zbyl treba jen zacatek a stalo se mi, ze jsem musel
cist zdrojak, abych se dozvedel, o cem je rec.

Dalsi opruz bylo treba ukladani priloh. Pokud se clovek v ukladacim
dialogu chtel proklikat do jineho adresare, vzdy se vymazalo jmeno
souboru, takze jsem ho musel vzdy hodit na klipboard, abych si ho,
dosedse do spravneho adresare, mohl nalepit zpet.

Nebyt tehle veci, byval by to byl docela hezky mailer.

> bude dát integrovat do kde (mozilla neumí - ikdy? ji ru?n?
> "naintegrujete", odeslat soubor jako p?ílohu co? je také jedna z
> p?í?in pro? chci od ní pry?).

Pokud nebudete vyzadovat pripojovani priloh Drag&Drop, tak se to da.