mozilla vs kmail

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Květen 8 23:28:29 CEST 2004

Petr Vejsada wrote:
> To je vlastne jedina vec, ktera mi na kmailu opravdu vadi. Mozilla neumi
> maildir a to je proste maler, pokud chcete mit maily ulozene lokalne :-(.

že jsem tak natvrdlý, v čem spatřujete výhodu toho, že máte v adresáři
100.000 souborů s maily, namísto jediného 0,5 GB souboru .mbox s
pármegovým indexem?

> Dalsi maly opruz u kmailu je ta neschopnost ulozit na disk vsechny prilohy
> najednou, ale to prezivam celkem bez uhony :)

10 příloh najednou přijde opravdu málokdy...

Mimochodem, umí sylpheed importovat maildir? Nějak jsem tam viděl jen
mbox import/export. Jinak vypadá velmi dobře. Uvidím, jak se bude dát
integrovat do kde (mozilla neumí - ikdyž ji ručně "naintegrujete",
odeslat soubor jako přílohu což je také jedna z příčin proč chci od ní
pryč).

A než ho budu trápit, umí sylpheed z commandline vytvořit nový mail s
přílohou?  Já jen jestli jste se s tím někdo už nepotkal než to začnu
hledat (abych nakonec přeci jen neskončil u kmailu).

Jinak děkuji moc všem, co dali do placu zkušenosti a omlouvám se za
flamovací téma.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!