Re: logovani na routeru

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 10 23:03:26 CEST 2004

On Mon, 10 May 2004, Vít Vomáčko wrote:

> jde o to, ze poskytovatel pripojeni by mel mit zalogovano vsechno, kam
> uzivatele vlezli a co spachali, kdyby se nahodou po tom nekdo
> pidil..takze zajimave/nezimave pakety to je jedno, zrejme asi
> vsechno..specifikace jsem presne necetl, mam vse jen z doslechu...

Tak si je prectete, protoze to na nich bude _podstatne_ zaviset. Pokud se
to zredukuje na logovani nekterych veci z hlavicek kazdeho paketu
(jmenovite IP adresy a v pripade TCP/UDP take zdrojovy a cilovy port), tak
by bylo asi dobre najit nejakou vhodnou reprezentaci tech dat (logy ve
stylu iptables nebudou nejuspornejsi).

> Vsechny tyto archivy bych proste komprimoval a vypaloval...

Uzijte si to :)

-- Honza Houstek