Re: logovani na routeru

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Květen 10 23:09:23 CEST 2004

To jako ze by ISP mel logovat veskery provoz? Tak na to v cesku smele
zapomente, nikdo nema tak velke datove sklady, aby si to mohl dovolit.
Neco jineho jsou "aplikacni logy" od sluzeb typu autentifikace, web, ftp,
posta. To je neco jineho, ale jejich rozsah je take o nekolik radu mensi
nez log celeho provozu.
Aplikacni logy by se mely teoreticky skladovat minimalne rok, ale mam
docela duvodne podezreni, ze tak dlouho se neskladuji.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz