v perlu - velikost adresare

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Úterý Květen 11 00:55:54 CEST 2004

> Budou-li v tom adresari nejake hardlinky mimo ten adresar, tak vase
> definice neni s tou citovanou moznosti 4. ekvivalentni. Cili je mozne to
> pridat jako 6. :-)
No zrovna si ctu "man du" a dokonce cesky. Pise se tam o zobrazovani
velikosti softlinku nebo souboru, na ktery odkazuje, ale nepise se tam nic o
hardlinku. Tak premyslim, jak je to asi bere. A druha otazka je, zda
hardlinky brat jako kdyby ten soubor byl v tom adresari, ale asi ne, protoze
on muze byt na jinem svazku, takze pokud potrebuji uvolnit misto na svazku,
tak mi hardlinky na jiny svazek znacne zkresli skutecnost ;-)
--
Petr