v perlu - velikost adresare

Úterý Květen 11 01:10:42 CEST 2004

On Tue, 11 May 2004, Petr Vileta wrote:

> No zrovna si ctu "man du" a dokonce cesky. Pise se tam o zobrazovani
> velikosti softlinku nebo souboru, na ktery odkazuje, ale nepise se tam
> nic o hardlinku.

To mame asi ruzne du (resp. ruzne du(1)):

       -l, --count-links
              count sizes many times if hard linked

(bez -l pocita du kazdy nalezeny soubor jen jednou, i kdyz na nej najde
v prohledavane oblasti fs vic hardlinku)

> tak mi hardlinky na jiny svazek znacne zkresli skutecnost ;-)

Vzhledem k tomu, jak jsou vzacne (rozumej: mozna existuji na nejakych
experimentalnich systemech), tak asi ani moc ne.