DVD, raid1

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Úterý Květen 11 16:38:17 CEST 2004

Karel Kral napsal(a):
> Dobry den,
>
> Mam starsi pocitac (PII350, 384MB Ram, 2x 40GB soft raid a DVD+-R/RW
> vypalovacku TEAC). V tuto chvili tam mam FedoraCore1. Temer default
> instalace + nejaky ten sendmail, samba a podobne. Maly load. Zkousel
> jsem vypalovat DVD a v tu chvili se mi cele PC jakoby sekne - rozsviti
> se vypalovacka a uz neudelam nic. Ty dva ATA33 kanaly mam obsazeny
> diskama s tim, ze k jednomu jsem pridal i to palidlo. Mozna jsem byl
> prilis naivni - a ze to nestiha. Nepalite nekdo DVDcka v teto
> konfiguraci ? Pokud ano - jak (soft) ? Palim cdrecord-em (nejaky ten
> [...]

- podle mych zkušeností nemůžete prostě mít DVD vypalovačku na stejném
kabelu jako disk, ono to pak fakt blbne a nestíháto. občas se zdařilo v
této konfiguraci vypalování jedničkou, ale ne vždy.

- vyměnit 40ti žilový kabel za 80ti žilový

- upgrade firmware vypalovačky, dost to obvykle pomáhá.

HTH

--
Daniel Hrbac
talk na advokati.biz