DVD, raid1

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Květen 11 14:49:11 CEST 2004

	Pokud jsem v ideálním případě schopen tlačit data kolem 50MB/s a
za předpokladu, že vypalovačka končí na nějakém UDMA33 si myslím, že to
není nereálné... - Potřebujete datový tok lehce pod 3MB/s (3.3MB/s v
2.4x) v half-duplexu (sběrnice se IMHO dá takto namodelovat) - to přece
utáhne i PIO4...