jaky program na upravu digi fotek pro vytisteni ve fotolabu

Michal Polak mpolak na email.cz
Úterý Květen 11 23:56:22 CEST 2004

Zdravim vespolek,

potreboval bych program, ktery mi pro dany adresar nabidne u vsech
obrazku co nejvetsi vyrezavaci obdelnik pro pomer 15x10.
Ja bych mohl vyber upravit - presunout, zmensit a obrazek by pak byl
orezan na disk (se zachovanim EXIF informaci, netrvam na zachovani
originalu).

Nevite, ve kterem programu by bylo mozne toto nejsnaze dosahnout ?

Do google neumim asi spravne polozit dotaz, archiv konference zatim
neumi vyhledavat a na www.linuxsoft.cz jsem nic podobneho nenasel.

Ale kdyz neco takoveho existuje pod Windows (jmeno jsem zapomnel), tak v
Linuxu prece musi existovat nejaka alternativa.....

Diky za pripadne rady.
--
Michal Polak
system programmer, TurboConsult s.r.o.

Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have
another glass.