jaky program na upravu digi fotek pro vytisteni ve fotolabu

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Středa Květen 12 08:03:44 CEST 2004

Michal Polak napsal(a):
> Zdravim vespolek,
>
> potreboval bych program, ktery mi pro dany adresar nabidne u vsech
> obrazku co nejvetsi vyrezavaci obdelnik pro pomer 15x10.
>
> Nevite, ve kterem programu by bylo mozne toto nejsnaze dosahnout ?

Jestli to chcete delat automaticky, tak nevim (asi balik imagemagic),
ale neumim si to predstavit, tedy jak nastavit parametry toho vyberu.

Pro rucni editaci asi gimp, ten jsem pouzival. Lze nastavit pomer stran
pri vyberu obdelnikem. pak jen kliknete na jeden roh a tahnete a gimp
udrzuje zadany pomer stran. Jde to celkem snadno a rychle. EXIF info
jsem nikdy nevyuzival, tak nevim, co s nimi gimp udela.

--
Vladimír Náprstek
Severočeská plynárenská, a.s.