jaky program na upravu digi fotek pro vytisteni ve fotolabu

Tibor Zenis zenis na fmph.uniba.sk
Středa Květen 12 09:05:56 CEST 2004

On Wed, May 12, 2004 at 08:03:44AM +0200, Vladimir Naprstek wrote:

> Pro rucni editaci asi gimp, ten jsem pouzival. Lze nastavit pomer stran
> pri vyberu obdelnikem. pak jen kliknete na jeden roh a tahnete a gimp
> udrzuje zadany pomer stran. Jde to celkem snadno a rychle. EXIF info
> jsem nikdy nevyuzival, tak nevim, co s nimi gimp udela.

To som nevedel, ze sa da nastavit pomer stran pri vybere, asi som spatne
hladal. Na presne toto som si napisal makro, kde sa zada pomer stran,
velkost maximalnej velkosti v % a umiestnenie, ak sa zaskrkne [orezat],
vyrez ulozi do noveho suboru. Gimp 1.2 nevie uchovat EXIF info, 2.0 ano.
Pre 1.2 som EXIF kopiroval z originalu pomocou jhead.

	Tibor

--
; Tibor Zenis               ;