Fw: SATA raid v linuxu????

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Středa Květen 12 20:33:13 CEST 2004

"Ing. Pavel Janousek" wrote:

> [...]

	Tak tohle slysim poprve (ale netvrdim, ze TO neni pravda, tak moc jsem
zase SCSI prikazy nezkoumal :-).

	Problemem je, ze zalezi na tom, o jakych discich (mysleno IDE ci SCSI)
se bavime.
IDE neumi Disconect/Reconect, takze je lepsi (spis nutne :-) mit pro
kazdy disk vlastni kanal/xandu. Ono i u SCSI (zacinal jsem na SCSI-1 :-)
bylo lepsi mit na ksande do trech, ctyr disku. Proto jsem na vetsi
objemy (tenkrat z dvougigovych disku :-) mel trikanalovy EISA Mylex,
prestoze tam bylo pouze osm disku. Rozdily jsem sice nemeril, ale bylo
to znatelne (subjektivne :-).

	Ale tohle je uz dost OT.

	Ales