FC1 nebo FC2?

Michael Mraka MMraka na homecredit.cz
Čtvrtek Květen 13 14:13:56 CEST 2004

% > U mne to napr. nerozchodila java a to ani v pripade vypnuti selinuxu pri
% > bootu (selinux=0 na commandline) - po nahodne dobe zpusobi vytuhnuti celeho
% > notebooku... :(
%
% Hmmm.. jste si jisty, ze to bylo SElinuxem?

Na 99%.

% Kterou verzi jste zkousel?
% (V test3 je pry SElinux defaultne vypnuty pri instalaci).

Test 3, pak pro jistotu i novejsi jadro z testing.
Uplne vypnuty neni, spis bych to nazval "benevolentni".
Vypnout SElinux pri kompilaci jsem zatim nezkousel...

% > Zaver: byl bych opatrny a predem si vyzkousel vsechny aplikace, ktere
% > nejsou primo v FC2.
%
% No, podle toho, co jsem cetl, bych se asi nejvic bal noveho jadra
% a mozna jeste vic novych Xorg... Uvidime, asi to prece jen zkusim...

Xorg je v pohode (moc jsem situaci s XFree nesledoval, ale IMHO je
xorg "jenom" ve vhodny/posledni mozny okamzik forknute xfree).

--mm                                                            Michael Mráka