FC1 nebo FC2?

Ivo Panacek ivop na jlabs.cz
Čtvrtek Květen 13 15:23:51 CEST 2004

Michael Mraka wrote:
> % > U mne to napr. nerozchodila java a to ani v pripade vypnuti selinuxu pri
> % > bootu (selinux=0 na commandline) - po nahodne dobe zpusobi vytuhnuti celeho
> % > notebooku... :(
> %
> % Hmmm.. jste si jisty, ze to bylo SElinuxem?
>
> Na 99%.
>
> % Kterou verzi jste zkousel?
> % (V test3 je pry SElinux defaultne vypnuty pri instalaci).
>
> Test 3, pak pro jistotu i novejsi jadro z testing.
> Uplne vypnuty neni, spis bych to nazval "benevolentni".
> Vypnout SElinux pri kompilaci jsem zatim nezkousel...

> [...]

Na FC2 jsem presel pri test3 verzi (z FC1) a narazil jsem jenom (ted to uz je ok)
na USB flash disk. Jinak vse bez problemu = gnome (kde nevim), mail/browseni,
VMWare (4.5), Java (j2sdk1.4.2_04 od sunu), Netbeans, jEdit, (Lingea Lexicon),
Bluetooth + gammu na komunikaci s mobilem, ...
(jen me stve, ze OpenOffice.org zarputile prekladaji bez Javy, takze to nepouzivam z Fedory).
SELinux nevypinam.
Prupezne upgraduji jak vydavaji novinky, posledni dny je to nejak hodne stabilni,
novinek moc neni, rekl bych, ze je temer hotovo.
--
S pozdravem
Ivo Panáček