FC1 nebo FC2?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Květen 13 17:21:42 CEST 2004

On Thu, May 13, 2004 at 02:13:56PM +0200, Michael Mraka wrote:
> % > U mne to napr. nerozchodila java a to ani v pripade vypnuti selinuxu pri
> % > bootu (selinux=0 na commandline) - po nahodne dobe zpusobi vytuhnuti celeho
> % > notebooku... :(
> %
> % Hmmm.. jste si jisty, ze to bylo SElinuxem?
>
> Na 99%.

Hmm... a nastavit SELINUX=disabled v /etc/sysconfig/selinux
jste predpokladam zkousel?

> Test 3, pak pro jistotu i novejsi jadro z testing.
> Uplne vypnuty neni, spis bych to nazval "benevolentni".
> Vypnout SElinux pri kompilaci jsem zatim nezkousel...

To je docela zvlastni, to by vypadalo, ze je zapnuty "permissive mode",
viz http://people.redhat.com/kwade/fedora-docs/selinux-faq-en/index.html#id3067010

> % No, podle toho, co jsem cetl, bych se asi nejvic bal noveho jadra
> % a mozna jeste vic novych Xorg... Uvidime, asi to prece jen zkusim...
>
> Xorg je v pohode (moc jsem situaci s XFree nesledoval, ale IMHO je
> xorg "jenom" ve vhodny/posledni mozny okamzik forknute xfree).

Co jsem cetl, tak je do Xorg spojeno nekolik ruznych vetvi,
(viz Release-notes) takze by se nejake problemy ocekavat mohly...

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/