2.6.6, nvidia a nechteny suspend

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Pátek Květen 14 09:13:22 CEST 2004

On Thu, 13 May 2004, Kamil Dedecius wrote:

> narazil jsem na zajimavy problem s jadrem 2.6.6 - v X-kách dochazi k
> samovolnemu suspendovani monitoru, dokonce i kdyz pracuju. Na klavesnici i
> mys zareaguje normalne nabehnutim. Predtim jsem mel kernel 2.6.5 a tohle
> nedelal.
>
> $xset -q
> DPMS (Energy Star):
>   Standby: 0    Suspend: 0    Off: 0
>   DPMS is Enabled
>   Monitor is On
>
> Vsechny logy zaryte mlci :o(
>
> HW:
> k7s5a + nvidia gf2 + dell p991
>
> SW:
> [...]

Mne tohle zacal delat najednou vcere. Jadro 2.6.5, k7s5a, nvidia gf2 MX400,
drivery 44.96. (tim boderm si nejsem uplne jisty ale myslim ze je to on -
pro PIII s DDR pametma,ze?)

Znicehonic se zacal monitor vypinat pokud se cca 1s nehybalo s mysi
(klavesnice asi delala to same, ale tak rychle jsem zrovna nic nemackal :-)

Pomohlo az zset -dpms.

Od te doby to uz zase nedela, tak nevim (resp. neudelalo)

Bye

--

  Tomas Kasparek, PhD student  E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, BI/140a    Web:    http://www.fit.vutbr.cz/~kasparek

  ICQ: 293092805  jabber:tomas.kasparek na jabber.cz