2.6.6, nvidia a nechteny suspend

Kamil Dedecius k.dedecius na sh.cvut.cz
Pátek Květen 14 09:30:31 CEST 2004

Tady se jeste malinko opravim: s/probiha/nastava

> Mne tohle zacal delat najednou vcere. Jadro 2.6.5, k7s5a, nvidia gf2 MX400,
> drivery 44.96. (tim boderm si nejsem uplne jisty ale myslim ze je to on -
> pro PIII s DDR pametma,ze?)

K7S5A slape na sdramy i ddrka (jedno nebo druhe), vejde se do nej jen
duron/athlon (xp)

> Znicehonic se zacal monitor vypinat pokud se cca 1s nehybalo s mysi
> (klavesnice asi delala to same, ale tak rychle jsem zrovna nic nemackal :-)
>
> Pomohlo az zset -dpms.

No, u me by mohlo pomoci xset s teze parametrem. Jednat to ale pouzit nemohu
(mohu, ale dlouho to nevydrzi, jakmile monitor sw vypnete, tak se nastavi
+dpms a zustane i po probuzeni).
Bohuzel nemuzu to ani poradne ozkouset, vcera mi to napr. behem 5 minut 2x
suspendlo (coz je ponekud blbe, protoze ovladace od nvidie umi korektne
akorat active-off, [hv]sync suspend ne, pokud se mylim, tak me opravte),
potom to do vecera bezelo bez problemu.

Kamil 'JP' Dedecius