Vhodná verze

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Pátek Květen 14 10:25:17 CEST 2004

> Mám zvláštní dotaz. Potřebuji rozchodit jednu starou mašinu. je to PI
> 100MHz, 32MB RAM, HDD 200MB. Požadavky
>
> Uživatelsky primitivní (není to pro mě :o)) Textový editor (psaní
> receptů:o) a internet přes 56 HW modem.
>
> Jakou zvolit verzi a distribuci ??? Nebo nějaký win??????

Ja bych doporucil napr RH7,3 jako zaklad (protoze ho znam), icewm, na browseni
linkse v grafickem rezimu (jsem z neho nadsen, chodi skvele).
na postu bud sylpheed nebo mutt v textovem rezimu (ten me k srdci moc
neprirost)
jako textovy editor nevim ale urcite se neco maleho snadno pouzitelneho najde
(predokladam ze to ma byt pro totalniho laika)

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo