Vhodná verze

Petr Dusek Petr.Dusek na vabo.cz
Pátek Květen 14 10:39:06 CEST 2004

>Mám zvláštní dotaz. Potřebuji rozchodit jednu starou mašinu. je to PI
>100MHz, 32MB RAM, HDD 200MB.

    Mam podobny problem v jeste o neco drsnejsim provedeni: mam notesa
486SX, 4MB RAM a 120MB HDD. Je mi jasne, ze pokud Linux, tak hodne
orezat. To by mi navadilo, jako spis to, ze vsechny distra (vcetne
mini), ktra jsem nasel, pozaduji minimalne 8MB RAMky.
    Bohate mi staci textovy rezim (mam to jako prenosny psaci stroj, ze
ktereho muzu kdykoli pretahnout data do desktopu a tam zpracovavat),
kdyby k tomu sel pustit prekladac LaTeXu, byl bych nadseny.

    Dokazal by mi nekdo pomoct utect od DOSu? Diky moc.

  PD.