zaciatocnik - web development na Linuxe

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pátek Květen 14 16:53:32 CEST 2004

On Fri, 14 May 2004 jpastrnak na nemetschek.de wrote:

> mam Oracle DB, chcem urobit najlepsie nejaku 3-vrstvovu web aplikaciu,
> ktora bude pracovat nad touto DB, co bude najlepsie PHP, JAVA, Perl
> alebo nieco ine, co myslite? Chcel by som aby to chodilo na nejakom
> Apachi.

Zda Javu, PHP, Perl nebo neco uplne jineho, to zalezi dost na tom, co to
je za aplikaci, kdo to bude delat, jaky to bude mit rozpocet apod.

Je-li to neco vetsiho, asi bych se vyhnul PHP (ne ze by to neslo, ale jine
moznosti jako napr. Java obvykle vedou k pouzitelnejsim vysledkum).

S Apachem dobre funguje mod_perl a uz jsem na tom videl realizovane docela
velke aplikace.

-- Honza Houstek