KDE a Xy sa nevedia dohodnut - spojit

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Květen 14 21:48:39 CEST 2004

AntiTrust - AT wrote:
> Dodatok:
>
> 1. tento problem mam uz 2 tyzdne
> 2. skusal som gg a hladal som vselikde, najhorsie je, ze nemam ani
> ziadnu chybovu hlasku
> 3. odvtedy (apt-get update+upgrade) som upg. aspon 4x - ci sa "samo"
> nieco nespravi
> 4. SW konfiguraciou aj HW velmi podobny stroj bezi bez problemov
> 5. z toho podobneho stroja som skusil dat /etc/X11 + /etc/kde3 [povodne
> som mv inde] a nic; tak som to dal s5

Uplne setejny problem jsem mel na MDK 9.1, na HW i430TX (?nepamatuji
přesně), P5-233MMX a 128MB ramky, ať jsem s acpi šachoval, či nikoli,
pořád stejně. Na novém stroji (P4, tomu odpovídající MB) ohne probleme.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!