KDE a Xy sa nevedia dohodnut - spojit

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Pátek Květen 14 21:52:57 CEST 2004

Jaroslav Lukesh wrote:

> Uplne setejny problem jsem mel na MDK 9.1, na HW i430TX (?nepamatuji
> presne), P5-233MMX a 128MB ramky, at jsem s acpi sachoval, ci nikoli,
> porad stejne. Na novem stroji (P4, tomu odpovidajici MB) ohne probleme.

Hi a nepodarilo sa Ti to nejako vyriesit?
Lebo mne to islo od 08/2003 bez problemov.

A jedna sa o GeForce2+Barton2500+1GB RAM ... ziadna stara sunka a ... uz
to pred upgrade kraaasne islo :( ....

Dik vopred vsetkym za HINT, co by som mohol este skusit ...

AT

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32