KDE a Xy sa nevedia dohodnut - spojit

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Květen 14 22:31:52 CEST 2004

AntiTrust - AT wrote:
> [...]

A co takhle ~/.kde smazat/prejmenovat, nebo zalozit fungl noveho usera,
by nepomohlo?

> Hi a nepodarilo sa Ti to nejako vyriesit?
> Lebo mne to islo od 08/2003 bez problemov.

Me to nejelo od sameho zacatku. Vyresil to az novy HW. Jinak samozrejme
treba takovy blackbox mi na tom sel, KDE nikoli.

> A jedna sa o GeForce2+Barton2500+1GB RAM ... ziadna stara sunka a ... uz
> to pred upgrade kraaasne islo :( ....

Hmmm... A nesel by udelat downgrade? Treba na mandraku neco takoveho
udelat jde, ze by debian takovou vychytavku nemel?

Co bych asi tak jeste zkusil:

* vyhodit disply managera co tam mate a dat tam jineho; BTH kdyz date
init3 a napisete startx, stane se co? Zkuste si misto kde dat jineho WM.
Jestli pojede, vymente KDE.

* pustit tam sshd a sshckem si odjinud pustit nejakou Xkovou apps

* vnc a podivat se na nej odjinud

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!