Re: Vhodná verze

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Sobota Květen 15 03:05:53 CEST 2004

> Ja bych doporucil napr RH7,3 jako zaklad (protoze ho znam), icewm, na
browseni
Ja vim, ze urcite narazim :-) ale na P1-120MHz jsem RH7.3 zkousel a je to
zoufale pomale. Protoze to take nebylo pro me, tak jsem tam nakonec dal
Win98SE, na postu OE5.5, na browseni MSIE5.5 a na psani textu jsem nechal
Wordpad. Je to nesrovnatelne rychlejsi.
Od zapnuti PC do doby, nez prestane blikat LEDka disku
RH7.3 = 5 minut
Win98SE = 2 minuty

Spusteni Mozilly (RH) 4 minuty
Spusteni MSIE 1 minuta

Nechci rozpoutavat flame, ale na starych sunkach je Gates opravdu rychlejsi
;-) A kdyz tam date Win95 :-))) tak to jede jeste rychleji.
--
Petr